Reklamácie

Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar v kvalite a kvantite zodpovedajúcej objednávke.

Zákazník je povinný po prevzatí skontrolovať dodaný tovar a v prípade poškodenia alebo nezrovnalostí ohľadom objednávky a čo najskôr informovať o týchto skutočnostiach predajcu.

Zákazník môže reklamovať tovar, ktorý nebol poškodený nevhodným skladovaním a vystavovaním tovaru podmienkam, ktoré sú v rozpore s odporúčaniami výrobcu, resp. predajcu alebo nešetrnou manipuláciou.

Reklamácie preberá a spracúva Zákaznícky servis predajcu písomne na e-mail eshop@cajovydom.skalebo na adrese:

Čajový Dom
Tea Trade Slovakia, s.r.o.
Povraznícka 2
811 07 Bratislava

V prípade otázok alebo pochybností môže Zákazník kontaktovať Zákaznícky servis aj na telefónnom čísle 0944 161 967.

Predajca je povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní.

Reklamácie sa vzťahujú výhradne na objednávky realizované prostredníctvom internetového obchodu cajovydom.sk.


Vrátenie tovaru

Pokiaľ tovar kupujúci už prevzal, je povinný pri odstúpení od zmluvy tento tovar vrátiť predajcovi.

Tovar posielajte doporučene a poistený (nie na dobierku) za nasledujúcich podmienok:

  • tovar by mal byť vrátený v pôvodnom nepoškodenom obale (ak tomu tak nie je, viď ďalší bod)
  • tovar nesmie byť použitý
  • tovar musí byť nepoškodený
  • tovar musí byť kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.)

V prípade, že je tovar vrátený predávajúcemu v inom ako v pôvodnom neporušenom stave a obale, je kupujúci povinný nahradiť predajcovi náklady spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (poškodený obal, neúplný obsah, opotrebovaný alebo znečistený tovar a pod.).

Pre lepšie vybavenie prosíme, vyplňte a priložte k vrátenému tovaru tento formulár o vratení tovaru.

Spôsob vrátenia tovaru:

Poštou na adresu:

Čajový Dom
Tea Trade Slovakia, s.r.o.
Povraznícka 2
811 07 Bratislava

Náklady spojené s vrátením tovaru poštou hradí zákazník.

Cez Packetu:

Balík môžete vrátiť bezplatne na ktoromkoľvek výdajnom mieste Packety. Číselný kód pre vrátenie balíka Vám poskytneme na vyžiadanie. Prosím, píšte nám e-mail na eshop@cajovydom.sk alebo zavolajte na 0944 161 967 .

Predávajúci je povinný tovar prevziať a vrátiť spotrebiteľovi najneskôr v lehote 14 dní odo dňa doručenia vráteného tovaru cenu zaplatenú za tovar, vrátane nákladov spojených s dodaním tovaru.